onsdag 28 april 2010

ingenting egenligen

egentligen så har jag ju lagt ner detta.. så följande inlägg är bara en liten parentes, eller början på slutet kanske... okej, jag är liiiite beroende, men bara lite..
Tristan tror att vår video är väldans hungrig. Han matar den med allt han kan hitta. Omtänksamt av honom. Igår plockade jag ut en leksakstelefon, 4 legobitar, två hörnskydd (det enda sättet den barnsäkerhetsgrejen fungerar på är att den håller honom sysselsatt i två minuter så jag hinner kissa, medan han pillar loss dom från alla vassa kanter) ett solglasögonfodral och en halv nalle. Fast jag är väldigt glad över att han matar vår video. Förstå vad äckligt det hade varit att behöva plocka upp allt detta från toaletten.
Hur som helst, Mike är i Skåne och när han kommer hem igen åker jag och Tristan till Skåne. Så går det när den ena personen (jag) är bra på att planera, och den andra personen (mike)inte tycker det är så jätte stor skillnad på tisdag och torsdag..
Men det blir bra för oss att sakna varandra lite...Jag saknar honom!

Blir långdag för T på dagis idag. Jag körde klockan 8 imorse och sen ska jag ha medverkan hela eftermiddagen. Men å andra sidan är han ledig to-fre. Nästa vecka börjar jag jobba. Shit pommes..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar