fredag 18 juni 2010

jippie!

Ja och Tristan har precis firat med varsin piggelin för jag har klarat teoriprovet!! wohoo för mej! Nu är det "bara" uppköringen kvar, och så ska jag få gå på en jobbintervju med. Tänk om jag skulle få både körkort och jobb, det vore ju som att vinna på lotto!
Men ihelgen tänker jag bara koncentrera mig på det jag redan har klarat av, teorin, och vara glad över det! Vi ska ta tåget till Borås ikväll. Imorn är det maskerad som gäller.
Jag och Mike panik-letade outfits i garderoben igår. Gick väll sisådär. Mike var glad endå.
-Titta, jag hittade mina shorts som var försvunna!
- Var var dom då?
- Dom hängde.. på ett ställe
- Men var??
- I garderoben..
- Åh, hängde dina byxor i garderoben, det är ju verkligen det sista stället man skulle leta på.. vilken tur att du hittade dom...

4 kommentarer:

  1. Grattis till teorin! Grymt jobbat!

    SvaraRadera
  2. Grattis till teorin gumman, du e duktig! jag håller mina tummar för dig både för uppkörning och jobbintervju! kramar

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat tjejen, grattis till teorin!!
    Puss & kram //Lisa

    SvaraRadera