lördag 12 juni 2010

nrkpng

Jag befinner mig hemma hos päronen i Norrköping. Här är himla nice faktiskt, känns att det var ett tag sen jag var här sist. Tristan tycker det är toppen. Han har ju tre plan att springa runt och stoja på här, dessutom har han ju tre vuxna att springa runt och stoja med. Inte dumt.
Igår var mamma och pappa barnvakt och jag firade Malin som tagit ssk-examen. Fy så kul jag hade! Efter att jag var nån timme sen i vanlig ordning så körde vi lite vilse men Malin hade sparat goda laxen till mig så det var lugnt. Sen droppade släkten av och tillslut var det bara "ungdomar" (om man nu får kalla sig det) och malins mamma kvar. Vi drack massa vin och hade det trevligt. Sen bar det av ner på stan och så dansade jag i regnet hela kvällen. Jäkligt blöt kväll blev det =)
Annars har jag mest bakat tårtor, och ska göra det imorn med för att fira brorsan en vecka i förskott. Så har Tristan varit och lekt med lilla Emma som inte är så liten längre. De lekte väldigt fint ihop, och pussades. Hur gulligt som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar