lördag 17 juli 2010

mat, dans o ett ooops?

Igår var jag på grill-födelsedags-fest hos Annika. Det var himla skoj. Hon hade kompisar från Kallekrona där. Vi åt sjukt mycket mat, en jättegod tårta och så dansade vi tills vi nästan blev hungriga igen.
Så cyklade jag hem när de andra gick ut. Kände att jag inte hade så jättemycket energi kvar när klockan närmade sig halv 2, och som småbarnsmamma får man faktiskt gå hem tidigt! sådetså! Var iaf en väldigt rolig kväll med massa skratt. Tyvärr så glömde jag min kamera, men tog väldigt mycket bilder med en systemkamera som en tjej hade med sig. Nyfiken på om jag verkligen var en så duktig fotograf som jag trodde att jag var, hoppas dom kommer på fejjan.
Idag får vi besök av Sanna och Tobias, jag har bakat lite grann. Lägger upp recept o bild om det blev gott sen.

Tristan har förresten kastat mikes mobil i toan, så nu har han en Iphone. Jag undrar nästan om det inte var en sån där "Nämen, ooooj dåå" (om ni har sett den reklamen..?)

Undrar om man kommer kunna få sig ett snackelisnack med susanne innan man åker... vill ju höra hur hon haft det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar