tisdag 28 september 2010

Kalasbilder!

Kalaset var väldigt fint. Tristan hade en kanon dag är jag helt säker på. Min lilla, stora kille. 2 år. Det går så fort men samtidigt kan jag inte förstå att han faktiskt inte fanns för två års sedan. Konstigt det där. Här kommer lite bilder från den stora dagen:
Öppnar paket på morgonen
Trisse fick en Ukulele av oss:


Braandbiil, Bilklistermärkena var en väldans prisvärd present
Våra söta grannar och födelsedagsbarnet

Här mumsas det tårta


Senare på kalaset hade vi fiskdamm för "alla"(4) barnen. Himla bra att vara på dagis så det fanns massor med plats att springa omkring på. Sen höll Tristan lite konsert för alla med bäbä vita lamm och gitarrspel.
SKRYTVARNING!: Han sjunger med rätt melodi och alla orden på rätta stället. Ganska musikalisk måste jag säga. Jag har träffat 4åringar som sjunger betydligt vimsigare än han, när man inte riktigt förstår vilken låt dom sjunger. Så kan Tristan även räkna till 12 och kan de flesta färgerna, blå, röd, gul, grön, svart, lila, rosa.. han är så duktig. Så då han jag skrytigt klart för detta inlägg. Det var ett väldigt trevligt kalas som sagt, och han fick verkligen superfina presenter av alla goa gäster! Nu åker alla "gamla" böcker långt, långt bort och vi föräldrar kan åter glädjas över lässtunder med ny, spännande litteratur. Nomore Popmiiiooo mohaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar