fredag 10 september 2010

min framtid.. mitt förnuft

Jag har fått jobb!! Från oktober, till APRIL! Det känns helt... svindlande. APRIL.. jag kan knappt tänka så långt fram i tiden.. Det är lite FÖR perfekt det här. Och självklart känner jag mig låst och.. fast liksom. Men nu struntar jag i hur det känns, och tänker med mitt förnuft istället. Och i så fall så är det ju fantastiskt, som att vinna på lotto.. Någongång ska väll de där känslorna också växa upp och inse att jag, och mitt förnuft, har blivit vuxna. Jag har inte brottom till Mexico. Eller någon annanstans. Sådetså.
Nu ska jag gå med i a-kassan, gå med i facket och öppna sparkonton. Hej vuxenpoäng!

Om nån undrar så är det på ett kortis, lite rehab, lite palliativt. Som klippt och skuret för mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar