lördag 9 oktober 2010

lördag

Nu har jag jobbat sista dagen på hospicet och det känns jäkligt konstigt. Ville nästan inte gå därifrån, känner mig ju hemma där. Men jag gick iaf och på tisdag börjar jag nya jobbet. Spännande ska det bli.
Har även haft massa bak för mig på sistone men bara favoriter i repris(er..?). Kanelbullens dag var ju i måndags, värt att fira! Mike var mycket glad över detta så dom är nästan slut.. finns väll en liten påse kvar i frysen bara. Till jobbarkompisarna bakade jag chokladrulltårta med daimsmörkräm, mmmm fick tillochmed några GIare att bryta sin diet mohahaha
Idag har jag bakat cheesecake med browniebotten. Är ju så himla god! Vi ska på middag hos Mikes jobbarkompis ikväll och då måste jag ju ha med mig efterätt såklart!
Nu ska jag sätta mig i soffan och krama på min sambo som har vart på dagis hela dagen och byggt sandlåda, lagat staket och klippt gräs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar