tisdag 16 november 2010

Tristan citat

I lördags hade jag jobbat kvällen och kom hem runt 10. Jag hörde små trippande steg och vips stod Tristan i hallen.. oh nooo tänkte jag.. Är du vaken?
Stackas tistan stackas tistan, svarade Tristan
vad har hänt då? Frågade jag
pytt (spytt)
Åh stackars dej, eller nåt liknande sa jag, då tittade han allvarsamt på mig,
Ingen faja, ingen faja!
Han är så söt (lite synd att han sen höll mig vaken till 1, och jag skulle upp igen halv 6.. men men shit happens)
En annan guld grej:
Mike frågar:
- Tristan, vad vill du äta till middag?
Tristan:
-Lunch

1 kommentar:

  1. Tack för grattiset. Datum är ännu inte bestämt, bara att vi ska ringa i klockor en dag. Får nog samla lite pengar först. :) Och sorry för att jag är så dålig på att höra av mig. Hösten har bara rasat förbi, men jag trodde att du spanade in fb - för att hålla koll :) hihi. Hoppas allt är bra med er och att jobben rullar på. Hälsa dina pojkar. Kram

    SvaraRadera