torsdag 2 december 2010

damn you snor!

Ringer sjukvårdsupplysningen från mobilen, hör hälften ungefär, kunde lika gärna ha ringt från ett tåg som åkte genom en tunnel i djupaste Norrland. Tror att hon säger att jag ska ringa vårdcentralen iaf, så det gör jag från hemtelefonen för säkerhets skull. Ställer mig i telefon kö och dom ringer upp nästan på en gång! Lyfter luren, den fortsätter ringa, trycker på den gröna luren, den fortsätter ringa, trycker en gång till, den fortsätter ringa. Sätter ner luren i laddare, den lägger på. Jaha, unger tiden som jag har intepratat i telefonen har Tristan pillat loss alla 27 klistermärken som jag med stor möda har dekorerat hans ukulelesäng med.
mm VAB-ing at its best. Är det okej om jag längtar till jobbet? Bara lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar