lördag 29 januari 2011

kanske inte min starka sida

Vi ska åka till Danmark på sportlovet, har vi tänkt. Vi tittade på avgångstider för båten och jag råkar vända lite på siffrorna. Det står att man åker kl 9 från Gbg och anländer 12, men i mitt huvud så står det att man anländer kl 21. Oj, tar det 12 timmar att åka till Danmark? Liksom..
Mike har fortfarande inte slutat mobba mig "jo alltså vi ska ju till ett karibien-inspirerat badhus, men man behöver ju inte åka omvägen förbi Karibien för det". sen tog han även på sig ansvaret för att lära mig geografi.
Man kan ju undra vem som är mest störd av oss..

2 kommentarer:

  1. Ska ni till the reef? eller vad det heter. Min kusin och hennes kille var där med sin dotter och var kanonnöjda! Mor och far kunde sippa på paraplydrinkar i poolen om jag inte minns fel. Hoppas ni får det skitbra! och 12 timmar låter väl lite väl?

    SvaraRadera
  2. mm paraplydrinkar cant wait :)

    SvaraRadera