måndag 13 juni 2011

Bröllop!

Nu har jag varit på mitt första bröllop, alltså inte Mitt bröllop givetvis (det hade känts lite tragiskt att benämna sitt eget bröllop som det "första") utan Johan och Saras. Det var så himla vackert, fint och kul. Vi klarade oss nästan igenom hela utan att skämma ut oss totalt, men råkade tyvärr köra en ofrivillig springnota från hotellet. Men vaddå man kan ju inte lyckas med allt!
Om jag npngång gifter mig så hoppas jag att det blir lika fint som Johan o Saras, det var verkligen så fint! Här kommer lite bilder:
Förrätten, mums!
Bordsgrannar. Var e väldigt lyckad bordsplacering, vi hade jättekul vid vårat bord: Ungdomsbordet nr1 efterrätt. Det är konstigt att man kan äta så mycket under en och samma kväll. Nästa gång jag handlar klänning till en sån här fest ska jag göra det proppmätt, för det är lite besvärligt att inte kunna andas. Tur att vi bodde 10meter från festen så jag kunde smita iväg och dra ner dragkedjan och andas några minuter ibland. Lägg märke till att mikes fluga matchar min klänning!
Fina, fina brudparet Herr och Fru Dittlau.

Avdlutar med den supergoda och snygga bröllopstårtan såklart! Fantastiskt bröllop, jag är så glad att vi fick vara med och fira denna dag. Blev som en liten barnfri minisemester oxå, mycket lyxigt!

1 kommentar:

  1. Vilka underbara och fina bilder!! Vi har snott och sparat ner några av dem om det är ok? Roligt att ni tog lite foto på maten också =) Förresten, Mike's pose i sängen var mycket sexig ;)
    Stort TACK för allt Vanja! Roligt att få ta del av bilderna. KRAMAR Fru & Herr Dittlau

    SvaraRadera