fredag 18 januari 2013

veckans höjdpunkt!

När Mike frågade mig vad jag gjort under dagen, svarade jag med stor entusiasm "Jag drack kaffe ur min nya mugg!"
Jag är jättebra på att vara ledig, iaf när folk är lediga tillsammans med mej. Det hade underlättat om inte varenda jäkel envisades med att vara utomlands! Jag är inte så jättebra på att vara ledig-ensam. Tyckte att jag hade en mycket social dag igår med tandläkarbesök (trots att det är sjukt svårt att föra en vettig diskussion med sugslang och två par händer i munnen) och MVC. Härligt att ha en barnmorska som fortfarande kan referera till mig som "helt normal" trots att jag tar tillfället i akt att vädra alla mina konstiga tankar och funderingar. Hon la visserligen till "iaf medicinsk" till det "helt normala" men endå.. Var även inne i en del butiker igår och lyckades knipa till mig lite prat med diverse kassörskor (jag kommer bli en hemsk pensionär) för att inte tala om dagis-lämingen som numera tar uppåt en halvtimme. Älskar verkligen personalen på Tristans dagis som låter mig hållas :)

Hur som helst, det jag skulle komma fram till är att jag ska träffa en vän idag! En vuxen sådan! Tjoho vilken fredag!

1 kommentar:

  1. Det är tråkigt att vi inte kan vara lediga tillsammans.
    Saknar dig!
    Kramar Susanne

    SvaraRadera