måndag 1 september 2014

Hösten kom

Det kändes, efter bröllopet, som att hösten kom och gav oss en käftsmäll. Det har varit inskolningar, tider att passa, regn och rusk, simskola, matsäck, extrakläder, styrelsemöte, ja ni vet.. Och jag begriper inte, ni med fler barn, hur fan gör ni? Hur håller ni ordning på alla tider, packning, logistik, hur kommer ni ihåg allt? Begriper det inte.. Och då har jag inte ens jobbat dessa veckor.. Men vi har haft roligt också. Besök av fina flickor och varit på dop (denna gången klarade vi av att inte sätta eld på stället) jag har även vart på krogen en vända och skogen två vändor. Mest har jag hängt med min lilla familj och tänkt mycket på hur lyckligt lottad jag är. 
Nu bär det av till Umeå och en ny termin. Börjar lite lätt med den värsta pluggkursen på hela programmet. Så höst på riktigt nu då! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar