söndag 28 september 2014

Tristan 6år!

Helt ofattbart att jag har en så stor son!! Vi firade med frukost och paket på sängen. Han blev väldigt glad över sina presenter och började genast träna på trolleritricks med nya trollerilådan. Klockan som han fick av mormor o morfar var också kanon och det var ett jäkla tjat om tiden hela dan :)
Min stora, fina, kloka, skojiga och omtänksamma son! 
På eftermiddagen mötte vi upp Mike i stan och for till Borås. Helgen bjöd på kusin-lek, legobygge, mer firande av både son och make. Mike fick ett restaurangbesök av sin syster i present så vi var nere och åt asgott Istan och fortsatte med drinkar och öl på några barer. Bland annat ett asmysigt thaiställe som var inrätt i bambu med pasoll och ljusslingor och goda paraply-drinkar. Supermysig kväll! 
Jag provade även att köra bil till en adress som jag aldrig vart på innan. Kom väll typ halvvägs till Värnamo innan jag insåg att jag nog var lite fel. Men en timme senare ca rullade jag in på rätt adress. Jösses alltså. Hatar att köra bil! Så jäkla stressande när man kör omkring på en motorväg och vet att man är på väg åt fel håll och ska försöka hitta ett ställe att vända på, helst utan att krocka, samtidigt som man inte ser piss eftersom man inte hittat helljuset och DÅ börjar det regna lite smått. Vad man än trycker på så är det fan inte vindrutetorkarna iaf! Fy alltså, men jag kom ju som sagt fram tillslut. Dagens tårta: 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar