söndag 26 oktober 2014

Barnen

Lilja vill göra allt som brorsan gör. Det är så himla gulligt! 
Oj Tristan läser bok, jag ska oxå! Oj Tristan gräver, jag hämtar en hink och spade och sätter mig brevid. Sötnötter! Tyvärr så är bilderna lite missvisande och det är kanske inte alltid så lugnt och tyst som det ser ut. Besöket på bibblan slutade tex med att en farbror frågade varför mitt barn skriker, hela tiden. Jag tror i för sig att han var lite socialt missanpassad men endå.. Igår var vi i ett badhus men Mike kompis+son. Vidrigt ställe på det hela taget men barnen hade kul iaf. I dag är det lite spontant halloweenpyssel som gäller.
Lillposearen! Väldigt nöjd med sin hemmaklippta häx-klänning.
Jag vill baka! Men har ingen som kan komma och äta upp allt :( 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar