onsdag 2 juni 2010

bada

Min lille kille har tatt årets första utomhusdopp idag. Sötnöten. Det var en händelserik dag för honom idag. Först utflykt med dagis till en bondgård, han var tydligen lite rädd för getterna (surprise) och sen en tur till Härlanda tjärn med Theodor och Fredrika. Hade väll inte tänkt att det skulle bli bad med jag hade inte så mycket att säga till om, Tristan bara knata ut i vattnet. Men det va så varmt så det va bara bra. Söta var dom när dom plaskade omkring. Tyvärr kan jag inte visa bilder eftersom det är nakenbilder. Här kommer en liten bild på blommorna som Tristan plockade till mig på morsdag, med lite hjälp av pappa då..
Jag klarade av att parkera idag så jag är glad jag med. Mike är på student-tjofräs. Lärarna firar ju nästan mer än eleverna =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar