söndag 6 juni 2010

Picnic-festivalen

Tristan har varit på sin första festival, Picnic festivalen. Det var härligt, många människor i alla olika åldrar. Vi höll oss till barnsidan, bredvid hoppborgen, till att börja med men när Susanne dök upp med vattenpipan vågade vi oss över till "ungdomarna" på andra sidan grusgången. Vi pallade inte riktigt vara kvar till slutet, det får bli nästa år. Istället gick vi och mumsade lite turkiskt innan hemgång. Jag är rätt slut nu, jobbet ringde 7 i morse, så jag jobbade 8-13 och igår var jag ute och käkade med några flickor till rätt sent. Så är himla glad att jag skippade den där sista drinken som jag funderade på. Mike har däremot inte spottat i glaset denna vecka, med studenten och allt..så jag har väll en fylla eller två "tillgodo", om jag ska komma ikapp :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar