onsdag 7 juli 2010

gäster, och en "jättehaj"

Tänkte slänga upp massa bilder, men orkar inte riktigt så får bli en bildbomb senare. Det har vart jäkligt mycket på jobbet så nu är det gott att va ledig, i TRE dar! vilken lyx! Mike har kompisar från "förr" här, det är ganska trevligt.. emellanåt hehe. Mindre kul när jag hade jobbat kvällen och dom höll mig vaken till typ 3 och jag skulle upp igen vid 5.30.. Men men efter det har dom skött sig. Det är kul att ha lite folk här hemma endå tycker jag, hade lugnt kunnat tänk mig en inneboende.. fast, det e klart då skulle jag ju behöva flytta undan alla grejer från "extra"rummet och det hade ju inte funkat.
Igår kväll var grabbarna ute och idag ska dom ut oxå, så på torsdag är det min tur. ska bli skoj! Ska oxå träffa en kompis från "förr" men det blir först på fredag. Förövrigt har jag sett världens sämsta film, man vet inte riktigt om man ska skratta eller gråta, men jag skrattade.. och sen grät jag för att jag förlorat 90min av mitt liv.. Titta på detta så förstår ni vad jag menar, och ja, det ÄR en seriös film.

2 kommentarer:

  1. omg, jag palla inte äns att kolla på hela trailen och du har sett hela filmen.
    Roligt med alla k-hamn grabbarna, det va många roliga stunder i den staden :)

    SvaraRadera
  2. Hahaha, att du faktiskt såg hela måste du ju ha lite cred för :P

    SvaraRadera