måndag 3 januari 2011

2010

2010:
Januari: Vi fick besök av Lisa, Tristan började på dagis och jag började övningsköra.
Februari: Ninni, Fabbe och Mark var här. Så var lilla familjen på en tripp till Universeum
I mars fyllde jag 25
och vi var på skidsemester i Säfsen:

April Vi firade påsk i sommarstugan
maj Vi hade besök av många fina flickor denna månad. först Linnea och sen Tess och Lisa Jag och trisse tåg även båten till Ven
Det var även denna månad som jag började jobba på hospice. Juni inledde vi med att åka till Norrköping
Vi hade många picnicar denna månad, var på maskerad och sedan semester på sturkö
I juni tog jag också mitt körkort!!
IJuli fortsatte vi att bada, i borås och på björkö. Vi hade långbesök av ett helt gäng killar och det blev Liseberg för grabbarna
Sen fortsatte badandet på Cypern med svärföräldrarna
augusti Jag, Trisse och mamma åkte paddanbåten, i totalt ösregn
Så var vi i Blekinge igen (hur hann vi?)och så var det Göteborgskalaset, eller vad det nu hette:September Tristan och jag hängde en hel del i skåne och även Köpenhamn Sen så fyllde Mike 26 och Tristan 2
Ioktober Klappade vi djur, först i slottskogen och sen i Borås Tristan fick jättestora fötter Denna månad slutade jag på hospice och började på korttis.
november måste ha varite en tråkig månad för jag har inte en enda bild härifrån. vet att jag träffade Lisa i typ 4timmar och mådde i illa i tre av dom. så hade vi besök av föräldrar och svärföräldrar vilket ju inte är helt fy skam iaf.
December Vi köpte nya mössor Så firade vi jul i veckorna 3, typ

Jag hoppas att 2011 blir ett lika bra år som 2010!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar