fredag 14 januari 2011

TÄVLING

wiiiee bloggens första tävling (so excited!)
Eftersom jag är en buzzador får jag testa olika produkter gratis och sprida information om dessa. Nu testar jag cliniderms anti-age hudvårdsprodukter. De är speciellt framtagna för nordisk hy. Alltså för folk som bor i norden där det tydligen är stört torr luft. Förpackningarna är hygiensiska, väldigt tömbara och supersöta! Läs mer om Cliniderm här

Jag kommer att lotta ut två såna här kit:


För att tävla skriver du en kommentar till detta inlägg (typ jag vill tävla). För att få två röster länkar du till denna tävling samt till cliniderms hemsida på din egen blogg. Tävlingen avslutas nästa tisdag den 25/1.Lycka till!

6 kommentarer:

  1. Va roligt!
    Jag vill så klart vara med och tävla!

    SvaraRadera
  2. hej!

    Jag vill gärna vara med och tävla!

    Behöver lite nytt här hemma!

    Må gott!

    SvaraRadera
  3. Ja vill gärna vara med och tävla

    SvaraRadera
  4. Klart jag vill vara med att tävla!! Länkar även till hemsidan, och din blogg på min blogg!! KRAMIS

    SvaraRadera
  5. Jag vill vara med och tävla om produkterna!

    malin_the_hmmmm@hotmail.com

    SvaraRadera